Translate

poniedziałek, 17 lutego 2014

Nowy Zakup Nars - Light Optimizing Primer Broad Spectrum SPF15

                                                    "   Witajcie "

 Parę dni temu u jednej z moich ulubionych blogerek zauwazylam fajny kosmetyk do twarzy jakim jest NARS PRO PRIME Instant Line & Pore Perfector :))) Jest to biały sztyft mający na celu udoskonalić nasza cerę. Wypełnia wszystkie nierówności i bruzdy na skórze, pozostawiając skórę gładką jak lustro. Idealnie nadaje się do punktowego stosowania na obszary problematyczne.  Dodatkowo baza ma zostawiać skórę zupełnie matową i mocno ogranicza przetłuszczenie się cery, nie wysuszając jej. Pomyslalam wiec ,ze na moje rozszerzone pory i niedoskonalosci bedzie idealnyyyyyyy i w te pędy pojechałam rano do Sephory zakupić ten produkt ale jak Pani w Sephora powiedziała mi ,ze nie maja tego produktu to automatycznie mój uśmiech i rzadza posiadania tego kosmetyku znikły jak piękny sen buuuuu :((((


Ok.I co bylo dalej :))) Mila Pani widząc moja smutna minę zaproponowala mi inny kosmetyk z tej samej firmy a nazywa się Light Optimizing Primer Broad Spectrum SPF15 , który ma podobne zadanie ale dodatkowo rozświetla skore ,matowi ja pozostawiajac nasza twarz nieskazitelna przez cały dzień.Pomyslalam hmmm no musi tez byc niezła mam skore mieszana,nieraz tłusta sama do końca nie wiem jaka ona jest :/// Ponieważ zmienia się jak kameleon ale na 100 % wiem ,ze nie jest sucha :)) Długo się nie zastanawiajac na pocieszenie wzielam ten produkt :))



Jak widzicie ma biala konsystencje ale po chwili robi sie taki magiczny i przeistacza w taka  przezroczysta mgielke z drobinkami ciezko zauważalnych gołym okiem ;))) Magia poprostu :))



                                         Po nalozeniu i rozsmarowaniu na ręce wygląda tak :)))







A wiec w te pędy do domu pojechałam zmylam cały makijaż zeby wyprobowac to cuuudooo....Noi co wam muszę powiedzieć hmmmm sama nie wiem :////

1.Przepięknie matuje to prawda !!!
2. Dla skory mieszanej i tłustej sprawdzi się genialnie !!!
3.Nie wysusza a pozostawia taka piękna aksamitna skore !!!
4.Pachnie cytrusami !!!
5.Ma filtr 15 wiec będzie chronił nasza skore przed czynnikami zewnętrznymi !!
6.Bardzo dobrze makijaż  się na nim trzyma!!!
7.Nie zawiera olejów.
8.Minimalizuje oznaki zmęczenie oraz zostawia skore rozświetlona i zdrowa.
9.Nie zatyka porow.
10.Przepięknie przygotowywuje skore pod makijaż.

Oj tyle cudownych pozytywów na jego temat aleeeeee no ja mam cos do niego ale sama jeszcze nie wiem co:/// Morze to efekt ,ze dopiero raz go nalozylam hmmm no napewno.:)))

Ja mam skore dosc mocno porowata bo w mlodosci miałam straszny trądzik na tyle duzy ,ze lezalam w szpitalu i bylam leczona masciami siarkowymi .Potem trądzik zszedl ale plamki i dziurki zostaly.;( Acha i efekt po wygniataniu :))) Tez jest :))) A mama mowila wez nie gniec zostaw samo się zagoi :))) To teraz mam :))) Wiec od kosmetyku oczekuje ,ze troszke on zrobi takie czary mary i te moje niedoskonalosci beda chociaz w jakims tam stopniu nie widoczne a ten kosmetyk tego nie robi ;(((( No moze go przeprosze za jakis czas :))) Dlatego tez tak bardzo chcialam wyprobowac ten sztyft moze on by zdzialal cuda :))) Ale ,nie maja buuuuu ..... No coz trzeba sie obejsc ze smakiem bo ja nie lubie zamawiac niczego przez internet ....Chociaz musze sie przyznac ,ze wczoraj zamowilam sobie takie oto cudenko bo nigdzie nie moglam go dostac " Alpha-H Liquid Gold " - ktory ma dzialac Cuda wiec zobacze :)))) A moze ktoras z was zna ten kosmetyk ??? I moglaby cos wiecej o nim napisac ??? Bo tyle kasy poszlo :((( strasznie drogi wiec mam cicha nadzieje , ze sie nie zawiode :))))



No to tyle dzisiaj tego pisania :)) Mysle , ze was nie zanudzilam :))) Jezeli u mnie podklad z Narsa sie nie sprawdzi oddam wiec go w jakies dobre rece :)) Piszcie swoje opinie ,dziekuje za kazdy pozostawiony komentarz :))) Odwdzieczam sie tym samym :))) 

Pozdrawiam Cieplo :))) I milego wieczoru :)))




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

beautcosmetique.blogspot.com