Translate

czwartek, 20 lutego 2014

Pomadkowo - Cukierkowo :)))

Witajcie :)  Dzisiejszy post bedzie szybki i na temat :))) A tematem  beda moje ulubione i te mniej ulubione pomadki :))

Czesto kupuje pomadki roznych firm i mam ich sporo ale nadal musze wam powiedziec ,ze szukam idealu ,bo jak narazie nie znalazlam....Te ktore mam to albo za klejace ,za wodniste,za malo napigmentowane,za blyszczace ,za szybko znikajace z ust ,wysuszajace i moglabym jeszcze duzo tu wymieniac ale same wiecie o co chodzi :)))  Moje idealne pomadki,  a musza byc one co najmniej dwie to takie ktora jedna z nich musi byc matowa dlugo pozostajaca na ustach w kolorze jasnego bezu,a druga blyszczaca dobrze napigmentowana czerwona -chociaz mysle ze ta juz znalazlam ale kupilam ja niedawno i musze jeszcze troche potestowac, jak narazie spelnia moje wszystkie oczekiwania :))

No to przejde do konkretow :)))  Pierwsze szminki jakie wam pokaze beda to szminki z Firmy Kiko :)) po ktore siegam bardzo czesto,gdyz sa delikatne ,widoczne okolo godzinyna na ustach,  jednak po tym czasie trzeba zrobic mala poprawke.Nie kleja sie ,nie pozostawiaja suchości na ustach ,dobrze napigmentowane i napewno kupie jeszcze nie jedna z tej firmy.Bardzo wam polecam ,wybor kolorow ogromny wiec napewno kazdy znajdzie cos dla siebie.


                                                       
                                                                   Zdjecie bez flesza 


                                                                    Zdjecie z fleszem 


                                                                        bez flesza 


                                                                         z fleszem

Kolejna pomadka bedzie  z Dior kiedys juz o niej pisalam.Jest bardzo mocno napigmentowana ,przepiekny kolor,no ale niestety czegos wiecej oczekiwalam od tej firmy.Pomadka jest dosc trwala ale schodzi dziwnie warstwami,usta sa po niej megaaaa wysuszone,mamy odczucie takiego sciagniecia sama nie wiem jak to nazwac.Pomadka zalega po jakims czasie w kacikach ust i w zalamaniach na ustach.- Okropienstwo !!!No nie totalna klapa,ale nie jest dobra jak za te pieniadze i ten efekt wysuszania ust jest okropny.Raz na jakis czas mozna sie nia pomalowac ale jak bym musiala w kazdy dzien to raczej podziekuje :)))








Nastepny w kolejce bedzie blyszczyk z firmy Inglot.Zastanawiam sie teraz co o nim napisac bo mam mieszane uczucia.Kolor mi sie podobal dlatego ga wzielam chociaz w sklepie wydawal mi sie bardziej intensywny a w rzeczywistosci trzeba go grubo nalozyc zeby efekt byl taki jak oczekujemy.Podoba mi sie to ,ze mozemy same nadawac intensywnosc koloru.Drobinki sa dobrze zmielone wiec nie swiecimy sie jak choinka tylko poprostu lekko migocza.Fajnie nawilza usta.Nie spodobalo mi sie to w nim ,ze strasznie sie klei i wszystko do niego sie przyczepia ;/// Mysle jak mamy go juz na ustach :))) Najbardziej to wlosy - jeszcze jak jest wiatr to zapomnijcie  :))) Jezeli chodzi o trwalosc no to szalu nie ma mysle ze okolo 15 minut i czar pryska :)))






Kolejna pomadka bedzie z firmy Bourjois.Pomadka niczego sobie bardzo ja lubie i czesto uzywam rano wychodzac z domu.Utrzymuje sie okolo godziny wiec to i tak duzo.Dobrze napigmentowana.Moj kolor to taki na codzien.Juz mi sie konczy i wiem,ze zakupie kolejna :)) Nie bede tu sie rozpisywac bo pomadka dobrze sie sprawuje powiedzialabym ,ze nawet bardzo dobrze i nie ma jej co zarzucic   :)) Na kolana nie powala ale robi to co ma robic i juz :)




Przedostatni w kolejce czeka blyszczyk  Chanel, Levres Scintillantes.Jest on gesty ,bardzo mocno nablyszcza usta ,nie wysusza a fajnie nawilza i to byloby na tyle buuuuuuu !!!! Przeszkadza mi w nim ,ze sie klei !!!! . Jest ciezki na ustach i cały czas czuję, że go mam. hmm no nie wiem...Raczej wole chyba bardziej lekkie konsystencje,ale kolor ma przepiekny i lubie go za ten blysk na ustach jaki daje  :))) 






I ostatnia pomadka to Mac :))) cudowna,!!!! Mysle ,ze to bedzie moj ideal i kupie nastepnym razem jeszcze jedna w bardziej neutralnym kolorze :)) Super nawilza,trzyma sie ze 3 godziny ,nie wysusza no same plusy :))) Tyle i na temat :)) Jak narazie moja ulubiona :)) 






Podoba wam sie ktoras z nich ??? A moze juz macie jakas ?? Jakie sa wasze ulubione pomadki ,napiszcie to moze i ja cos od was podpatrze i bedzie to moja ulubiona :))) Dziekuje za komentarze,pozdrawiam goraco :))) BUZIACZKIIIIII  Bajjjjjjjjjjjjjj  ;)))))))

3 komentarze:

  1. Nie spotkałam się jeszcze z tymi pomadkami Kiko, a bardzo ladnie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. tak:))) sa jak widac lepsze jak niektore z tych wyzszych polek :))) A cena duza nizsza :)) Okolo 8 euro :))) Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń

beautcosmetique.blogspot.com