Translate

piątek, 21 lutego 2014

Mam i ja ;)) Alpha - H, Liquid Gold (Tonik złuszczający z kwasami glikolowymi)

Witam ;)) U mnie za oknem pochmurno i pada deszcz ale moja aura mi dzisiaj  sprzyja poniewaz doszla do mnie paczuszka z tym wlasnie tonikiem ;) Po bardzo dobrych recenzjach na blogach obudzilo sie u mnie chciejstwo na ten wlasnie produkt chociaz nie powiem ,ze dlugo sie zastanawialam bo cena powala na kolana zaplacilam za niego 40 euro :/// Znaczy sie nie ja a moj kochany maz bo juz mial dosc wysluchiwania chyba ,ze caly czas mu o nim opowiadalam jakie dziala cuda :)))) Z drugiej strony pomyslalam sobie ,ze jak naprawde bedzie tak dobry jak go opisuja to nie beda mi potrzebe inne kosmetyki do pielegnacji twarzy jakich teraz uzywam i wtedy tez mozna zaoszczedzic ,bo te czeste zmiany produktow i szukanie tego idealnego tez nieraz doprowadza mnie do stanu poddenerwowania :))

 


 A teraz troszke o produkcie :)) Jest to płyn do stosowania na noc, którego zadaniem jest złuszczenie naskórka, rozjaśnienie i wyrównanie kolorytu skóry, walka z zaskórnikami i powiększonymi porami.- to ostatnie to cos dla mnie :)))  Stężenie kwasu glikolowego jest niewielkie, nie przekracza 5%, inne składniki to wyciąg z lukrecji i jedwabiu. 

 

  Skład: Aqua, Alcohol Denat., Glycerin, Hydrolysed Silk, Glycolic AcidPotassium Hydroxide,   Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Glycyrrhiza Glabra Extract.

 

Cena to tak jak pisalam powyzej 40 euro za 100ml !! Tak wiem masakra !!!! Ale opłaca się kupować większe opakowanie, bo wychodzi taniej. 

Jak sie bedzie sprawowal to napisze wam za jakis czas i juz sie nie moge doczekac kiedy bedzie wieczor i naloze to cudo :))) Oj no tylko zebym nie wygladala za niedlugo jak po operacji plastycznej ahahhahahaha :))) to taki zarcik :))) 

Miala juz moze ktoras z was ten tonik ? Jak sie u was sprawdzal ? Dziekuje za komentarze,odwdzieczam sie tym samym :)) Buziaczki dla was i milego dnia :)))

14 komentarzy:

  1. nie miałam go jeszcze ale też czytałam wiele zachwytów na jego temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak bede wygladac znowu jakbym miala 18 lat to bedzie to oznaczac ,ze daje on rade i naprawde dziala :))) Heheheh pozdrawiam i buziaczki :)))

      Usuń
  2. no to dawaj znać, jak działa :D

    www.celestialnailart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak na 100 % dam znac jak dziala mysle ,ze pierwsza recenzja pojawi sie po okolo tygodniu to znaczy ,ze nastepny piatek / sobota :)))) Mam cicha nadzieje ,ze przejde metamorfoze bez skalpela buahahahhaha Buziaczki i pozdrawiam :)))

      Usuń
  3. Dorotko, kupuję te ksometyki w drogerii internetowej cocolita. Polecam te drogerie. Niestety nie moge pisac komentarzy. Google postanowiło poutrudniac mi zycie i na moim blogu nie moge pisac komentarzy wiec napisałam tutaj. Mam nadzieje, że nie masz mi tego za złe. Zachęcam do zaglądania do mnie, nastepjna w kolejnce będzie słynna paleta najnowsza od kilku tygodni Garden of Eden . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam Ci miec za zle no co tyyyy :))) Ja do takich osob nie naleze :))) Dziekuje za informacje gdzie mozna zakupic te cudenka :)))) Chetnie bede zagladac do Ciebie:))) Jezeli moja strona Ci si epodoba to zapraszam do obserwatorow ,mysle ze bedzie ciekawie i nie nudno :)))) Buziaczki i pozdrawiam :)))

      Usuń
  4. Kochana wyłącz prosze weryfikacje obrazkową! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku !!! Weryfikacje obrazkowa a co to jest i jak to wylonczyc ::))))) ?????Dzieki za informacje bo chyba sama nie wiem ,ze takie cos mam :)))

      Usuń
  5. ok juz chyba tego nie powinno byc :) Daj znac czy zniklo :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena powala ;/ No, ale działanie jest więc czasami warto się skusić na coś droższego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. efekt jest naprawde widoczny :))) Bardzo dobry produkt :)

      Usuń
  7. Pierwszy raz go widze ale cena odstrasza ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak odstrasza ale jak bedzie dobry to wtedy odloze moje inne kosmetyki bo ten jeden je zastapi i to wtedy cenowo na to samo wyjdzie ;;)) no zobaczymy dam mu troche czasu ;)) buziaczki

      Usuń
  8. Czy dziala to sie jeszcze okaze ;))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

beautcosmetique.blogspot.com