Translate

poniedziałek, 3 marca 2014

Moja torebka :) Co sie w niej znajduje :))

Witajcie ponownie :) Ostatnio bardzo lubie ogladac u dziewczyn na blogach co znajduje sie w ich torebkach :)) Mysle,ze to taka babska ciekawosc co kazda z nas ma tam za skarby :) Po przemysleniach postanowilam tez napisac takiego posta i pokazac wam co ja mam w swojej :) No to zaczynamy.

Bardzo lubie duze torebki bo wszystko sie w nich miesci :) Ale musze sie przyznac ,ze tez ich nie nawidze bo zawsze panuje tam haos :))) Jak widac torebka ta nie posiada licznych przegrodek wiec nie ma mowy o jakimkolwiek  poukladaniu w niej rzeczy :) Jedyna rzecza której nie szukam to telefon i klucze bo sa one zawsze w tej jednej jedynej kieszonce :)


Moje podstawowe rzeczy ktore zawsze mam to te co widac ponizej :) Gumy,okulary,chusteczki,moje kochane perfumy Gucci,dziennik fitnes ktory sluzy mi nie tylko do notatek sportowych ale i zapisuje w nim tez inne wazne rzeczy.To taki moj kalendarz.Brakuje jedynie kluczy bo aktualnie jestem w domu, telefonu bo robilam nim fotki i czegos do picia - zawsze mam cos ze soba :)))


                      A zawartosc kosmetyczki która jest podstawowym elementem torebki to :)


Jak widac antyperspirat Dove,puder do przy pudrowania noska i twarzy Chanel, dwie pomadki jedna czerowna z Mac a druga bardziej neutralnego koloru z Kiko,tusz do rzęs Chanel,błyszczyk Lancome,oraz dwa roze do policzków jeden jaśniejszy z Lancome a drugi ciemniejszy z Bourjois



Jak wam sie podoba :)) Nie ma w niej za wiele ale mysle ,ze wszystko to co potrzebne sie w niej znajduje :)

Pozdrawiam serdecznie :) Piszcie komentarze,chetnie na wasze pytania odpowiem :) Zadawajcie  jesli jakies macie :) Milego dnia dla każdej z osobna :)

20 komentarzy:

  1. a co tak mało w takiej wielkiej torebce? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A wiesz to musze miec miejsce jak ide na zakupy na nowa pare butow ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. :-D fajna torebka !!!
    Widzę , że podobną ilość kosmetyków nosisz !!! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje ;) torebka to prezent od meza ;) a ilosc kosmetykow wiaze sie z tym jaka pora roku jest aktualnie ;) jak jest cieplo lub goraco to wtedy mam ich wiecej ;) bo w lato to duzo wiecej potrzebuje produktow kosmetycznych w torebce jak na jesien czy zime ;) buziaczki ;)

      Usuń
  4. Świetna torebka i fajne w niej rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj ;) ciesze sie , ze Ci sie podoba ;) a kosmetyki to jak widzisz takie ktore mi moga byc potrzebne do poprawienia makijazu , zebym ludzi nie odstraszala ;) hihi buziaczki i dziekuje za komentarz ;)

      Usuń
  5. Mam bardzo podobną zawartość torebki + teczka na dokumenty:) Co do mojej pielęgnacji włosów to codziennie staram się wcierać olejek (chyba, że wiem, że rano nie będę mogła umyć włosów to wtedy odpuszczam). Natomiast maskowanie pod czepek to przynajmniej raz w tygodniu. Po każdym myciu obowiązkowo maska/odżywka na chwilę do spłukania. A po wyschnięciu serum silikonowe z olejkiem arganowym lub jedwabiem na końcówki. Ponadto nie używam suszarki, prostownicy itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj no to troszke tego jest ;) tez musze cos z moimi wlosami zaczac robic ;))

      Usuń
  6. Trochę tego masz w torebce:) ja nie mogę dźwigać, więc zwykle noszę małe torebki i nie noszę ze sobą kosmetyków ewentualnie bibułki matujące i żel antybakteryjny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj ;) ja zawsze jakis tam kosmetyk mam w torebce , co nie oznacza ,ze zawsze mam ;) jak nie raz sie spiesze i nie zdaze zapakowac to tez mam pusto ;) chociaz jak sie ma dziecko nie da sie nic nie miec ;)

      Usuń
  7. Moja zawartość torby zazwyczaj się zmienia ;D Jak śmigam do pracy to mam wypchaną po brzegi , kalendarz, książki , notatki , długopisy , krem do rąk - podstawa !! , pomadki do ust [ zazwyczaj dwie trzy ochronne ] telefon klucze, gumy , woda ! no normalnie powinnam małą walizkę na kółkach mieć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez mam taka zawartosc od czasu do czasu ! I bardzo lubie jak moj maz cos w niej szuka :))) hihih

      Usuń
  8. Muszę nauczyć się nosić kosmetyki w kosmetyczce a nie porozrzucane po całej torebce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mialam porozrzucane po torebce kiedys ale doprowadzalo mnie szukanie czego kolwiek do zlosci wiec zaopatrzylam sie w taki oto gadzet ;)) pomaga w traceniu czasu ;) polecam

      Usuń
  9. Świetne kosmetyki - podobają mi się pomadki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej, tylko tyle? Ja jak dodawałam posta o mojej torebce, to z ledwością wszystko na stole pomieściłam. Ale ja to pół domu noszę ze sobą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj ;) nic sie nie martw , ja tez nieraz mam duzo wiecej ;) to tez zalezy gdzie jade i co potrzebuje ;) ale jej zawartosc tez sie zwieksza;)

      Usuń
  11. ja też mam małą kosmetyczkę w torebce z malowidełkami, wcześniej były rozrzucone a teraz jest porządeczek :)

    OdpowiedzUsuń

beautcosmetique.blogspot.com