Translate

poniedziałek, 3 marca 2014

Nowosc Pianka Garnier Pure Active :)) Zapraszam

Witajcie :)  Dzisiaj zakupialam pianke do mycia twarzy z firmy Garnier.Pare miesiecy temu uzywalam zelu a teraz wyszla nowosc pianka i bez zastanowienia wzielam bo z zelu bylam bardzo zadowolona.Pianka ta jest oparta na oczyszczającym kwasie salicylowym ktora ma za zadanie oczyscic skórę i  widocznie zmniejszyć pory oraz pomóc zredukować niedoskonałości. Wyciągi z granatu i grejpfruta oraz pochodna witaminy C mają właściwości oczyszczające i energizujące.
Apetyczny zapach otula skórę mgiełką świeżości, z cytrusowymi i kwaskowatymi nutami. 


Jestem ciekawa jak sie sprawdzi :) Z zelu bylam zadowolona zuzylam jakies 3 opakowania ale potem zachciało mi sie czegoś innego i wiecej do tego zelu nie wrucilam :( do dzisiaj dopóki nie zobaczylam tej nowosci od firmy Garnier czyli ulepszona wersje poprzedniego zelu. A ,ze ja bardzo lubie wszystko co ma jakies kwasy,witamine c i zmniejsza pory to odrazu laduje to u mnie w łazience :))

Mialyscie juz stycznosc z ta pianka ? Jak sie u was sprawdzila ? Jestem ciekawa waszych opini :)) 





Dziekuje za odwiedzenie mojego bloga,mysle,ze milo spedzilyscie tutaj czas :) Zostawcie po sobie slad a na pewno odwiedze tez waszego bloga :) Jezeli macie jakies pytania to zadawajcie smialo na wszystkie chetnie odpowiem :) Buziaczki i milego dnia :)

2 komentarze:

  1. Ciekawy produkt, nigdy nie miałam takiej pianki do mycia twarzy. Kniecznie daj znać jak się sprawdza!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiscie ;) jest aktualnie w ruchu wiec ta pare dni bede mogla cos o niej napisac ;)

    OdpowiedzUsuń

beautcosmetique.blogspot.com