Translate

sobota, 15 marca 2014

Moje dwa ulubione produkty juz ze mna od x lat :))))

Witajcie Wszystkie :))) Na wstępie chciałam was przeprosić za moja dluga nie obecnosc ,ale wiosna spowodowała ,ze mój czas jest dosc mocno organizowany :)))  porządki w ogrodzie i w domu pochlaniaja mi mnóstwo czasu.Pomimo tego,ze nie pojawiały się u mnie nowe posty to cały czas obserwowałam co tam u was :))) Widzę ,ze do wszystkich zawitała wiosna i przez to wszystkie maja duzo pozytywnej energii ,która mam  rowniez i ja :)

Ok teraz do tematu.Dzisiaj chce wam pokazać moje dwa ulubione produkty które sa ze mna juz od dobrych paru lat.Jednym z nich będzie;

                                                  Nawilzajace mleczko do ciala Nivea .



Błyskawiczne mleczko nawilżające  do ciała z minerałami morskimi zapewnia skórze natychmiastową gładkość i miękkość. Wyjątkowo lekka formuła bardzo szybko się wchłania, delikatnie otulając skórę zapachem błękitnego lotosu.Nawilżenie non stop 24h+ z innowacyjną technologią HYDRA IQ. Niezwykle szybkie wchłanianie i długotrwała pielęgnacja przesuszonej skóry.
Unikalna formuła Hydra IQ sprawia, że dzięki nowym sieciom akwaporyn, powstałym w wyniku stymulacji, skóra jest optymalnie nawilżona nawet w głębokich warstwach naskórka przez ponad 24 godziny.
Jego wyjątkowo bogata i kremowa formuła, oparta na olejku migdałowym i witaminie E, intensywnie odżywia, pielęgnuje i wygładza szorstką skórę.Skóra jest po uzyciu miękka ,delikatna ,nawilżona i przepięknie pachnie.Produkt ma dozownik wiec świetnie się nakłada.Mleczko to świetnie sprawdza się zarówno w okresie jesienno zimowym ale także super ukoi nasza skora podczas upalnych dni .
Dostałam od tego balsamu wszystko co chciałam
Nawilża intensywnie i dosłownie błyskawicznie! Nawilżenie utrzymuje się cały dzień, a do tego dochodzą takie plusy jak: miękka, delikatna skóra która fajnie prezentuje się właśnie latem. Nie lepi się. Delikatny zapach nawilżonej skóry.Wydajność tego balsamu jest bardzo dobra i cena również za takie cudeńko.Używam go Cały rok a latem sięgam po niego parę razy w ciągu dnia :)))




                             Drugim produktem będzie zel myjący "Neutrogena Deep Clean.



Zel ten usuwa brud i resztki makijażu, a energetyzujące mikroelementy złuszczają martwe komórki skóry. Pozostawia cerę gładką, promienną i ożywioną. Zapach bardzo odswiezajacy. Na skórze pozostawia przyjemne uczucie wygładzenia. Jezeli chodzi o oczyszczenie, to tu trzeba przyznać, że się super sprawdza. Konsystencja żelu bardzo mi odpowiada i  delikatne drobinki są dla mnie zaletą. Nie wyobrażam sobie bowiem, żeby codzienny peeling "szorował" mi skórę niczym pumeks.Tubka 150ml starcza na 6 tygodni do 2 miesięcy przy użyciu raz na dzień. Świeży zapach, przyjemna konsystencja. Drobne kuleczki świetnie spełniają swoją rolę - ścierają, ale nie są ostre. Nie uczula, nie szczypie. Po użyciu żelu skóra twarzy i dekoltu jest czysta i odświeżona. Nie likwiduje całkowicie zaskórników, ale w moim przypadku zmniejsza ich ilość. Lekko wysusza skórę, ale aplikacja toniku i kremu sprawia, że tego prawie nie czuję.Jak widać kolejne opakowanie siegnelo dna i juz zakupilam kolejne.Bardzo sobie cenie ten produkt i jest on obowiązkowym kosmetykiem u mnie w łazience :) 

               U mnie wiosna juz w pelni na dworze i w domu :)) Jak wam się podoba :) ?




 





Pozdrawiam was serdecznie :) Dziękuje za wszystkie pozostawione komentarze :) Jeśli juz tu jesteś zostaw po sobie slad a na pewno odwiedzę i twojego bloga :)) Miłego dnia :))


4 komentarze:

  1. Nivea ten balsam do ciała uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak naprawde sorawdza sie w 100% ma same zalety ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nivea ma niewiarygodne te balsamy, można wręcz powiedzieć: łączą pokolenia :) dużo rodzajów i bardzo wydajne. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak to racja ;)) ten balsam uzywamy cala rodzina juz okolo dobre 5 lat ;))) non stop ! I nawet nie rozgladam sie za innym bo ten spelnia wszystkie oczekiwania ! Nawilza, pieknie pachnie , nie zostawia tlustej powloki na skorze , szybko sie wchlania i utrzymuje sie przez wiele godzin i nawilzenie i zapach !!!! ;) rowniez pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

beautcosmetique.blogspot.com