Translate

sobota, 15 marca 2014

Mila niespodzianka :))) wspolpraca z Mydlarnia - Powrot do natury :))

Witajcie ponownie :)))) Dzisiejszy post będzie poswiecony mydełkom które dostałam w paczce od Mydlarnia - powrót do natury :))) Przyslano mi 7 mydelek do przetestowania.Wiadomo ,ze bardzo sie ucieszyłam z tych mydełek ponieważ maja one bardzo dobra opinie wsrod innych blogerek.






Po przeczytaniu jakie zadanie ma każde z mydeł postanowiłam ,ze pierwsze  które przetestuje będzie to  Mydelko z blotem z morza martwego a drugie w kolejnosci bedzie naturalne mydlo dla dzieci Delfinek :))))


                   A tu skład ; u gory mydlo dla dzieci a poniżej skład mydla z blotem z morza martwego.


Błoto z morza martwego ma dobroczynny wpływ na pory skory.Odtyka je ,sciaga ,dezynfekcje i oczyszcza.Dzięki aktywnym skladnikom mineralow z morza martwego nastepuje rewitalizacja i glebokie oczyszczanie skory,absorbcja nadmiaru tluszczu i usuniecie obomarlych komorek naskórka.Wspomaga w leczeniu chorób skory.Skora staje się aksamitna ,delikatna i aksamitna.

                     Moja opinia na temat mydla z blota z morza martwego :))) 

Mala kostka która robi wrażenie.Ciemne mydło wygląda bardzo ciekawie. Piana przy jego użyciu jest biała, a zapach jest bardzo przyjemny i długo się utrzymuje na ciele. Mydło jest dość twarde, ale ladnie sie pieni. Po zapoznaniu się z opisem mydełka od razu podjęłam decyzję, że będę używała go do mycia twarzy. Już po pierwszym użyciu byłam bardzo zadowolona - to mydło oczyszcza skórę lepiej niż niejedna maska oczyszczająca! Skóra jest też wyraźnie gładsza.Ladnie oczyszcza i sciaga skore zmniejszajac przy tym widocznosc porów :))) Nie przesusza skory ale trzeba uzyc po umyciu twarzy tym mydełkiem jakiegoś kremu nawilzajacego a ,ze ja mydlo stosuje zawsze wieczorem to i tak zawsze nakladam jakis krem nawilzajacy na noc wiec wogule mi to nie przeszkadza .Naprawdę fajne mydełko,jestem zadowolona i po prze testowaniu innych na pewno wybiorę jakieś dla siebie które pozostanie ze mna na dluzej :)) 

Mydelko dla dzieci w trakcie testowania wiec za niedlugo bedze tez recenzja :))) 

 Mysle,ze kazda z was zna juz te mydleka :)) A jak nie to czas na przetestowanie :) 

Dziękuje za komentarze:)) Jeśli juz tu jesteś to zostaw po sobie slad a ja na pewno odwiedzę twojego bloga :))) Pozdrawiam was serdecznie i miłego dnia :))) Buziaczkii  


3 komentarze:

  1. Ciekawe te mydełka :) Miłego testowania i oczywiście czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Napewno taka sie znajdzie :) Jak narazie mydelko z blotem z morza martwego jest bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo... wydają się ciekawe..szczególnie to z błotem z morza martwego.. koniecznie daj znać jak się sprawowało :)

    OdpowiedzUsuń

beautcosmetique.blogspot.com