Translate

wtorek, 10 czerwca 2014

Zapraszam na recenzje Guerlain Terracotta Light ( Poudre Bronzante )

Witajcie.Dzisiaj chciałam wam pokazać puder brazujacy jaki zakupiłam nie dawno i jestem z niego bardzo zadowolona.Cena = Jakosc.A jest tu mowa o Guerlain Terracotta Light -puder brazujacy.Jest to kolejny mój produkt z tej firmy który mnie nie zawiodl :))








Wybrałam kolor 02 blond z puzniejszej edycji.Podczas zakupu myslalam ,ze bede go uzywac jako brazera na policzki jednak puder ten spokojnie mozna uzywac na cala twarz gdyz w opakowaniu wydaje sie ciemny jednak po zaaplikowaniu na twarz przepięknie dostosowuje sie do naszego koloru skory :))) Ale uwaga dzieje sie to tylko wtedy kiedy mamy dobrze dobrany kolor dla siebie.Jest to puder mozaikowy skladajacy sie z 5 odcieni.Zmieszane ze soba nadaja skórze piękny blask,i delikatny efekt opalenizny.Ten puder jednoczesnie rozswietla i brazuje skore czyli podczas upalow gdy nasza twarz nabierze ciemniejszego koloru jest to idealny produkt :))) Upieksza on nasza opalenizne :)) Mozna go stosować solo i na wcześniej nalozony podkład. Ja jak sie spieszę to stosuje go solo a jak mam troszke czasu to wtedy na podklad z Diora.Puder ten dostepny jest w 4 wersjach:

1 jaśniejszy dla blondynek
2 ciemniejszy dla brunetek
oraz w wersi 01 i 02 z pozniejszej edycji i mój wlasnie pochodzi z tej pozniejszej.

Zaplacilam za niego 33 euro za 10 g.Nakladam go pędzlem,nie ma problemów podczas aplikacji.Trzyma sie uwaga calyyyy dzien !!! Od rana do wieczora i przetestowalam go podczas bardzo dużych upalow :)) co moge jeszcze dodac to to ,ze Pachnieeeeeee oblednie !!!! Tak pudrowo :))) Opakowanie typowe dla firmy Guerlain czyli bardzo eleganckie ;)) Puder ma delikatne drobinki ale nie ma mowy o świeceniu sie skory tylko drobinki te nadaja takiego  pięknego blasku oraz rozswietlenia :))) Bardzo serdecznie wam polecam:))A moze ma juz ktoras z was ten produkt ??? Napiszcie o nim jak sie u was sprawdził ??? jesteście zadowolone czy tez nie ???

Pozdrawiam serdecznie :)) I dziękuje za kazdy pozostawiony komentarz :))) Poniżej zrobiłam parę fotek z PUDREM Guerlain :))) Z nadmiaru wiedzy ksiazkowej odbija mi palma :)))) I po Chodakowskiej endorfiny szaleja :)))





ooo a co do Palmy to pokaze wam nasz nowy okaz w ogrodzie :))) Jedna Palmę jak się kupi to puzniej to juz uzależnienie :)))

Pozdrawiammmm i mysle , ze milo spedzilyscie czas u mnie na blogu :))) Przesyłam wam mnóstwo pozytywnej energiiii ,bo ja mam na 100% jej dzisiaj za duzo wiec mogę sie z wami podzielić :)))

15 komentarzy:

  1. Tak naprawde to bedzie raczej jeden z moich ulubionych ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie sie prezentuje mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie troszkę za ciemne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ja mam kolor 02 dla blondynek , jestem juz troche opalona wiec dla mnie super ;) na zime kupie 01 troche jasniejszy ;))

      Usuń
  4. super efekt ! bardzo mi się podoba :) Uwielbiam wszystkie kosmetyki Guerlain :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja tak samo :) jak mam wybrac Guerlain a Dior czy Chanel zawsze pada na Guerlain :)

      Usuń
  5. masz ładnie podkreślone kości policzkowe, ja używam tylko róż, bronzera się trochę boję bo jestem bardzo blada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) nie raz mi to wychodzi lepiej a nie raz gorzej :))) ale staram sie zawsze aby to jakos wygladalo :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. To moj nr jeden :))) zawsze bedzie juz ze mna :)

      Usuń
  7. Przeprasza za spam:(:( Na moim blogu zakupoliczki właśnie trwa letnia wyprzedaż markowych produktów w tym też błyszczyk Guerlain - może ktoś wspomoże Perfekcyjną w zbieraniu na wakacje:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co przepraszac lubie takie informacje :))

      Usuń
  8. Tak potwierdzam :) Przepadłam :)

    OdpowiedzUsuń

beautcosmetique.blogspot.com