Translate

wtorek, 20 maja 2014

Nowosci w mojej kosmetyczce godne polecenia :))) Mac,Clinique,Maybelline :)))

Witajcie :))) Dawno mnie nie bylo ale studia pochlaniaja mi duzo czasu.Dlugo nie pisalam postow ale w kazdy dzien obserwuje wasze :))) Wpadlo mi w rece pare fajnych kosmetykow ktore juz potestowalam i postanowilam wam je pokazac poniewaz jestem bardzo z nich zadowolona i moze komus sie przyda ta recenzja :)) A wiec przejde do tematu :)) 

Pierwszym produktem jaki wam pokaze bedzie " Superpodwder double face powder -double effekt " :))) z firmy CLINIQUE :))))







Jest to puder i podkład w jednym zapewniający podwójne krycie i gładkie, matowe wykończenie. Dla skóry normalnej i przetłuszczającej się.Dostępny jest w 6 odcieniach wiec kazda znajdzie kolor dla siebie :)

Skład: talc, mineral oil (paraffinum liquidum), octyldodecyl stearoyl stearate, tocopherol, lanolin alcohol, retinyl palmitate, lecithin, methicone, phenoxyethanol, chloroxylenol, imidazolidinyl urea, methylparaben, propylparaben, [+/-(may contain) mica, titanium dioxide (ci 77891), iron oxides (ci 77491, ci 77492, ci 77499), ultramarines (ci 77007), bismuth oxychloride (ci 77163), carmine (ci 75470), manganese violet (ci 77742), d & c orange no. 4 aluminium lake 


Moj odcien to 02 matte beige,na zdjeciu wydaje sie dosc ciemny ale na twarzy jest jasny wiec idealny na nie opalona skore.Jest to swietny kolor dla mnie na te chlodniejsze dni :)) Produkt ten swietnie sie naklda pedzlem jak i dolanczona gabeczka.Ja jednak wybralam opcje nakladania gabka.Nie zrobimy sobie tym pudrem krzywdy.Przepieknie matowi u mnie jest to okolo 6 godzin bez jakichkolwiek poprawek,chociaz zdania na ten temat sa podzielone i mysle ,ze to zalezy od rodzaju skory.Ja mam skore tlusta wiec jest to idealna opcja dla mnie.Mam podklad i puder w jednym bez uczucia maski na twarzy.:)) Jezeli macie duzo niedoskonalosci to bedzie potrzebny korektor.Ale jezeli bym miala w skali od 1-5 ocenic krycie to dalabym 3.Pudru tego mozna uzywac jako wykanczajacego.Pieknie wydowbywa blask,skora jesz promienna i wyglada bardzo zdrowo.Serdecznie wam polecam.
  
 W poszukiwaniu kolejnego pudru na lato ktory by spelnial rowniez podobne funkcje jak ten z Clinique czyli podklad i puder w jednym wybralam " Mac studio Fix Powder Plus Foundation".







Mac Studio Fix to puder i podkład w jednym:))) Czyli to samo co w Clinique. Zdecydowalam sie na niego poniewaz ma bardzo duzo dobrych opini oraz pani z Maca dobrala mi kolor idealny na lato :))) Stworzony do używania na sucho, puder z pigmentami tworzy matową, jedwabistą teksturę. Zawiera krzemionkę i talk, absorbujące ze skóry serum oraz pomagające zachować gładkie, matowe wykończenie makijażu. Jezeli chodzi o matowienie to na mojej skorze jest to niespotykany efekt poniewaz matowi oraz utrzymuje sie na mojej tlustej skorze caly dzien !!! Talk, zmielony do mikroskopijnych rozmiarów, zapewnienia skórze piękną teksturę, jednocześnie pozwala jej oddychać. A wiec bardzo trwaly puder !!!!  Dostępny w szerokiej gamie kolorów (C - odcienie żółte, NC - odcienie naturalne, NW - odcienie różowe). Może być aplikowany za pomocą pędzla, gąbki lub puszka. U mnie sprawdza sie najlepiej aplikacja dolanczona gabka .Posiada lusterko oraz dodatkową przegródkę z gąbeczką.Bardzo sobie go chwale i ta konsystencje - Cudowna :))) Jezeli chodzi o krycie to w skali od 1-5 dam mu 5+ :))) Swietne krycie !!! Jest to moj numer 1 jezeli chodzi o podklad z pudrem na te cieplejsze dni .

Ostatnim produktem jaki wam pokaze i polece z czystym sumieniem ,chociaz napewno zescie juz slyszaly o nim albo nawet go macie bo jest bardzo popularnym kosmetykiem bedzie to tusz do rzes Maybelline COLOSSAL - Volum Express 100 % Black :))) Skusilam sie na niego rowniez bardzo dobrymi opiniami wizazanek oraz dziewczyn z roznych blogow.No jak go nie kupic ???? :))) 



Musze przyznac ,ze jestem tego samego zdania co inne dziewczyny :)) Tusz jak za swoja cene a zaplacilam za niego 13.50 euro jest REWELACYJNY !!!!!! Konsystencja bardzo lekka.Przepieknie wydluza rzesy - jestem tym efektem powalona na kolana :)) Nigdy bym sie nie spodziewala az tak mocnego wydluzenia rzes !!!! Jedno przeczesanie rzes jest bardzo delikatne ale wydluzenie jest juz widoczne takze wow ! Jezeli jednak chcemy miec bardziej widoczny efekt musimy nalozyc druga warstwe i to dosc szybko poniewaz tusz bardzo szybko wysycha !!!!! Wiec trzeba o tym pamietac.Ja najpierw nakladam jedna warstwe i zaraz szybko druga a potem maluje rzesy na drugim oku.Noooo efekt jest swietny i mozecie poogladac fotki ponizej :))) Tusz trzyma sie caly dzien ,nie kruszy sie i nic sie z nim nie dzieje !!! Szybko sie zmywa plynem do demakijazu oczu. Tusz jest bardzo lekki a wiec nie obciaza nam rzes !! 

Zdjecie przed pomalowaniem rzes .





I tu juz efekt po wymalowaniu rzes :))) 










Co myslicie o tych produktach ? A moze ma ktoras z was i moglaby zostawic swoja opinie ? Jezeli juz tu jestes to zostaw po sobie slad bedzie mi bardzo milo :)))  Ja na pewno odwiedze twojego bloga :)) Pozdrawiam was serdecznie :)) 


9 komentarzy:

  1. U mnie Collosal totalnie sie nie sprawdził , na Clinique mam ochote

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) Mialas ten sam tusz do rzes co na zdjeciach powyzej ? Poniewaz zauwazylam ,ze sa rozne rodzaje tego Collosal.Jezeli ten sam to dlaczego Ci sie nie sprawdzil ? Jak Ci sie podoba efekt u mnie na zdjeciach ??? Jezeli chodzi o Puder Clinique to jest swietny ale jak mialabym wybierac to wzielabym ten z Mac.Chociaz obydwa sa bardzo dobre i roznia sie tylko kryciem.Jezeli masz dostep do jakiegos salonu Mac to proponowalabym abys tam zaszla i pomacala,podotykala i wybrala kolor dla siebie - a to dobrze zrobic pod okiem kto sie zna poniewaz wybor kolorow tego pudro -podkladu jest bardzo duzy i nie odwazylabym sie zamowic go przez internet :) Jezeli nie masz takiej mozliwosci aby zajsc do Mac to smialo mozesz brac Clinique jest na takim samym wysokim poziomie jakosciowym jak Mac rozni sie tylko kryciem.Clinique jest bardziej delikatny.Ale i jeden i drugi nie tworzy efektu maski :)) Clinique jest dostepny w 6 odcieniach wiec wybor koloru powinien byc szybki.:)

      Usuń
  2. U mnie tez sie super sprawdzil ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam Mac studio fix i lezy bezużyteczny niestety... :( o niebo lepszy Guerlain Parure... Mac się tłuści na twarzy i robi brzydki efekt szpachli... trzeba uważać z ilością nakładania produktu na twarz bo można sobie zrobić krzywdę... to dziwne bo też sugerowałam się opiniami z neta którę sa na prawdę w większej części pochlebne... na plus zasługuje obszerna gama kolorystyczna. Clinique nie używałam - wygląda ciekawie tylko wkurza mnie parafina w składzie, która może powodować zapychanie porów...Za to tusz rewelka rzęsiory do nieba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm a jaki masz rodzaj skory ? Bo ciekawi mnie to, ze u Ciebie sie Mac nie sprawdzil ! U mnie to jest istny ideal ! Super lekki efekt ! Bez maski na twarzy ! Wystarczy nalozyc niewielka warstwe i efekt mnie powala na kolana ! U nnie matowi i trzyma sie caly dzien od rana do wieczora ! U mnie sie nic nie tlusci a matowi ;))) a gdzie kupowalas moze to jakas podrobka byla albo co !??? Ale wiesz ile rodzajow typu skory ile pudrow i podkladow tyle roznych opini ;))) poprostu trzeba sobie trafic ;) u mnie to moj najlepszy pudro- podklad i jest numerem 1 ;)

      Usuń
    2. to cieszę się że Ci przypasował. Możliwe że to zależy od skóry ja mam przetłuszczającą się strefę T ogólnie cera mieszana. Puder kupowałam w firmowym salonie MAC jak wszystkie moje kosmetyki nie zamawiam z nieznanego źródła przecież. A na kładasz go solo czy na uprzenio nałożony podkład? moze ja coś robiłam źle nie wiem :/

      Usuń
    3. hi :)) Nakladam go solo znaczy sie na wczesniej nalozony krem,odczekuje pare minut jak krem sie wchlonie i wtedy nakladam Mac.Ja mam tez cere tlusta :))) Nakladam go raz pedzlem raz gabka ,ale bardzo lubie nakladac go gabeczka zalonczona do pudru.A moze masz odcien za ciemny ???

      Usuń
  4. chętnie sie skuszę na Clinique...a jeśli o MACa chodzi mam kilka kosmetyków od nich i jestem zadowolona,najfajniej sprawdza sie utrwalacz do makijażu..poza tym uwielbiam każdą wizyte w MACu ze wzgledu na profesjonalizm pracujacych w nim dziewczyn...uwielbiam też ich makijaże...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez bardzo lubie mac !! Buder ktory pani z Maca mi doradzila i kolor jest idealny ;)))

      Usuń

beautcosmetique.blogspot.com