Translate

czwartek, 27 lutego 2014

farbka do brwi " Make Up For Ever, Aqua Brow" - recenzja :))

Witajcie :)) dzisiaj po paru dniach testowania farbki do brwi  Make Up For Ever, Aqua Brow chcialabym wam napisac jakie jest moje zdanie na jej temat.






Zakupilam farbke w odcieniu numer 10. Jest to idealny kolor dla mnie poniewaz moje brwi sa bardzo jasne.Tuba zawiera 7 ml produkt, i tu musze powiedziec ,ze troszke oszukuja :)) poniewaz podczas wyciskania farbki z tubki zauwazamy ,ze jest dosc duzo powietrza !!! I denerwuje mnie ten fakt bo 7 ml to i tak bardzo malo ! a produkt jest bardzo drogi ! ja zaplacilam 20 euro.

Moje odczucia sa naprawde pozytywne.Aby produkt dobrze przetestowac ,jednego wieczoru po zmyciu makijazu i przygotowaniem twarzy przed pujsciem spac pomyslalam ,ze naloze farbke na noc i zobaczymy jak sie sprawdzi.:)) Bylam bardzo zadowolona bo gdy rano wstalam farbka byla nie naruszona !!! Moje brwi wygladaly tak samo jak dzien wczesniej wieczorem gdy je pomalowalam.Wiec duzy plus za trwalosc.A ile czasu zaoszczedzilam rano :)) Ulalalala :)) Farbke  bardzo latwo sie naklada ,wystarczy bardzo cieniutki pedzelek i gotowe.Produkt Uwaga Bardzo Szybko Wysycha !!!! wiec trzeba to robic dosc szybko.Bardzo mi sie podoba ,ze w moim odcieniu mozna stopniowac intensywnosc koloru oraz fajnie wyrownac wszystkie niedoskonalosci :))) Nie ma problemu z jej zmyciem ,schodzi bardzo szybko ,wystarczy jakies mleczko lub plyn do demakijazu i gotowe :) Produktu nalezy wycisnac odrobine i wystarcza na obie brewki :)) Jak dlugo mi posluzy tego nie wiem,chociaz to powietrze jakie znajduje sie w tubce troszke mnie zastanawia i sama jestem ciekawa ile mi posluzy.

Czy kupie go po raz drugi ??? Powiem wam szczeze ,ze farbka jest bardzo droga ! Ale jezeli wystarczy mi na 3 miesiace to bedzie to podztawowy kosmetyk w mojej kosmetyczce :))) Jezeli skonczy sie po miesiacu to bede szukac odpowiednika tej farbki.



 Mysle ,ze moja recenzja sie wam przyda :))) A moze macie jakies pytania do mnie ?Albo chcialybyscie o mnie cos sie dowiedziec ? lub zebym cos pokazala co was interesuje ? Pytajcie smialo ,chetnie odpowiem na wszystkie wasze pytania :))

Pozdrawiam was serdecznie :)) Zycze milego dnia :))) U mnie dzis pochmurno i deszczowo ale sie nie poddaje :)) Zrobilam sport i mam duzooo energiii :)))

Buziaczkiiiiiiiii

22 komentarze:

  1. ja swoje brwi podkreślam wyłącznie matowym brązowym cieniem. moja kolorówka w stosunku do pielęgnacji jest bardzo uboga. Ta farbka jest na prawdę droga. masz ładne brwi i wyglądają naturalnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje ;) zauwazylam ze sie rozrosly troche wiec brde musiala je troszke potraktowac penseta ;) buziaczki i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy wczesniej o niej nie slyszalam, ale przyznam, ze mnie zainteresowala :) Cena faktycznie wysoka za taka mala pojemnosc, wiec ciekawa jestem na ile jej wystarczy. Masz bardzo ladne brwi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ja pierwszy raz wiec tez jestem ciekawa na ile wystarczy.;)

      Usuń
  4. Bardzo ładnie je podkreślasz, nie są przerysowane.

    Czy konieczna jest muzyka na blogu?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje ;) nie niejest konieczna ale ja lubie ;) mozna wyciszyc jezeli ci przeszkadza, lub mozesz napisac swoje ulubione piosenki to je dodam ;) umila Ci czas na moim blogu ;)buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam ale sprawia naturalne wrażenie. Jenak się nie skuszę, bo nie potrzebuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez bym chciala nie potrzebowac :)) Ale moje brwi sa bardzo jasne ktore potrzebuja dopingu :)

      Usuń
  7. Ale kochana rozdanie na moim blogu ze szczotką Tangle Teezer jeszcze trwa! Nie spóźniłaś się! :) Konkurs trwa do 14 marca, a osoby, które się zgłoszą do niego jeszcze w dniu dzisiejszym zostaną obdarowane dodatkowym losem także zapraszam Cie serdecznie do wzięcia udziału :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak juz zauwazylam ale wysylka tylko na terenie Polski :((( Buuuuu a ja mieszkam we Francji :(((( a tak mi sie ona sni po nocach hehehe

      Usuń
  8. Super efekt :) kolor też idealnie dobrany :) szkoda że mam daleko do galerii bo już bym leciała do sephory :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja wlasnie mam blisko i to jest moj minus w portfelu :)))) Pozdrawiam

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. dobra dobra tylko bez wazeliny mi tu prosze :)))) Buziaczki

      Usuń
  10. wygląda bardzo naturalnie :D

    Pozdrawiam Try to design

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak :)) Kolor najjasniejszy jaki jest :)) mysle ,ze super dopasowany do mojej karynacji :) Pozdrawiam cieplo

      Usuń
  11. Nie używam takich produktów. :) Ale u Ciebie wyglądają świetnie tak podkreślone brwi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :)) jak bym popracowala troche nad ich ksztaltem to mysle ,ze wygladalyby jeszcze ladniej ale ahhhh ktora ma na to czas :)))) Buziaczki i pozdrawiam

      Usuń
  12. Bardzo ciekawy produkt, niestety jak dla mnie za drogi :C Może kiedyś uzbieram i wtedy się skuszę :D dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to prawda jest bardzo drogi ,zobacze na ile mi wystarczy jak mniej jak na 3 miesiace to poszukam zamiennika poniewaz niemam zamiaru raz na miesiac kupowac farbki za 20 euro no jeszcze nie oszalalam :))) A le jak bedzie sluzyla jakies trzy miesiace to wtedy kupie ponownie :)) Buziaczki i pozdrawiam

      Usuń
  13. Mam 40 i jestem zadowolona :D, ślicznie masz podkreślone brwi! i pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziekuje za komplement :() a na ile Ci ta farbka wystarcza Czarna Ines ??? Buziaczki milego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń

beautcosmetique.blogspot.com