Translate

niedziela, 2 marca 2014

Blyskotki :)))

Witajcie :)) Dzisiejszy post bedzie troszke taki  inny , nie kosmetyczny :)) Pokaze wam pare moich swiecidelek ,ktore bardzo lubie i czesto nosze :)) No to zaczynamy :) Mysle ,ze milo spędzicie czas na moim blogu :)) Post jest bardzo spontaniczny wiec nie ogarnelam zbytnio tego chaosu jaki tam panuje :))) Dzisiaj  pokaze wam tylko te aktualne swiecidelka  ktore czesto nosze i bardzo lubie w okresie jesien /zima :)







Bransoletek nie lubie nosic ale parę mam i to sa moje ulubione ,reszta jest schowana :)) Gdyż nie trzymam rzeczy których aktualnie nie nosze.







Teraz w kolejce czekaja kolczyki :))






Bardzo lubie kolczyki z przeroznych piórek ,pieknie wygladaja na uszach :)))  Co o nich myslicie ?? Podobaja sie wam ?



Tutaj możecie zobaczyc ,pojedyncze kolczyki piorka  ,ktore nosi sie tylko na jednym uchu ,gdyz sa bardzo bogato ozdobione i noszone dwa nie wygladaly by dobrze :))



Moje ulubione naszyjniki :) Na okres jesien / zima / wiosna :))




A tu ja ;)) Moze ktoras sie stesknila za mna :))



Jak wam sie podobaja moje blyskotki ? :))) Dziekuje za komentarze ,jezeli podoba Ci sie moja strona zapraszam do obserwowania :)) Pozdrawiam was serdecznie milego wieczora :))) A moze jeszcze dzisiaj bedzie kolejny post :))) Pozdrawiammmmmm


8 komentarzy:

  1. Eee cos ty to nawet polowa nie jest ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ee tam :) ale musze sie przyznac ,ze zawsze jak ide na zakupy to cos chociaz drobnego wpadnie mi w rece ;)) ahhh my kobiety ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne rzeczy , ten naszyjnik niebieski super jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi sie tez podoba ;)) a zebys wiedziala jaki ciezki hihiihi

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. hehhe idzie wiosna malymi krokami wiec kolekcje trzeba powiekszac :))) Buziaczki dziekuje za komentarz :)

      Usuń

beautcosmetique.blogspot.com