Translate

wtorek, 25 lutego 2014

Nowosci :)))

Witajcie :) W dzisiejszym poscie chcialabym wam pokazac moje nowosci ktore zagoszcza u mnie w kosmetyczce :)) Musze sie przyznac,ze pojechalam tylko po farbke do brwi bo naszlo mnie chciejstwo na jej posiadanie ale wiadoma sprawa ,ze wpadlo mi w oko jeszcze pare innych kosmetykow :)) No bo jakby to wygladalo wyjsc tylko z farbka :)))

Ostatnio na paru blogach dziewczyny zachwalaja farbke do brwi i tak szybko jak ja zobaczylam i przeczytalam o niej same zachwyty w te pedy pojechalam ja kupic.Poprosilam Pania w Sephora aby mi dobrala kolor i pomalowala moje brwi i tak tez sie stalo :)) a ja potem patrzac w lustro powiedzialam wowwwww super sprawa.Jak sie sprawdzi u mnie napisze osobnego posta po jej przetestowaniu :) Ja mam bardzo jasne brwi tak wiec Pani dobrala mi kolor w odcieniu 10.




Kolejnym nabytkiem jakim bedzie to roz z Sephora.Spodobal mi sie kolor ,zapach i konsystencja taka satynowa oraz to ,ze nic sie w nim nie blyszczy.Jak dlugo sie trzyma i dalsze recenzje na jego temat beda w swoim czasie :))









Nastepna w kolejce czeka paletka z firmy Kiko :)) Ach weszlam tam tylko poogladac :))) Jedna Pani ktora tam sprzedawala miala takie piekne cienie na oczach i prosto  z mostu a co bede sie czaic :)) zapytalam o te jej cienie  ktore aktualnie posiadala na powiekach , i zaprowadzila mnie wlasnie do tej paletki.:))) Bez zastanowienia znalazla sie w moim koszyczku :)))





W Kiko skusilam sie jeszcze na plyn do mycia pedzli :)) Zobaczymy wiec jak sie sprawdzi bo jeszcze nigdy nie mialam :)))






Dostalam probke perfum w ktorych sie zakochalam :))) A moze ma ktoras z was je ??? I nastepne moje chciejstwo bedzie wlasnie ten zapach  :)))


Jak wam sie podobaja :)) A moze ma ktoras z was cos z tych kosmetykow ???? Pozdrawiam serdecznie :) Zapraszam do komentowania :))) Pozdrawiam wszystkie :)))) Buziaczki i milego dnia :)) Paaaaaaa

19 komentarzy:

  1. Świetne zakupy poczyniłaś. Koniecznie pokaż się z tą farbką na brwiach, bo zupełnie nie znam tego odcienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok ;)) jutro bede chciala ja nalozyc na brwi ;) bo wiadomo Pani z Sephory poszlo to szybko a ciekawe ile ja bede sie meczyc ;)))) buziaczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakupy świetne jestem ciekawa tego kremowego cienia do brwi make up ;) czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej ile kosmetyków :-D
    Też marzę o tym produkcie do brwi :-D !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze Ci powiedziec , ze ja wiedzialam ,ze ta farbka jest mala !!! No ale , ze tak bardzo malo to sobie dopiero uswiadomilam jak ja zobaczylam w sklepie ;))) masakra i za to cos 20 euro zaplacilam szokkkk ;)) pozatym juz zauwazylam , ze produktu jest malo to jeszcze jak chcemy wycisnac farbke z tubki to widac ile powietrza jest zamiast farby ;/// no zobaczymy jak dalej bedzie sie spisywal ;)) buzki

      Usuń
  5. No a pojechalam tylko po ta farbke do brwi ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczne zakupy, praktycznie same perełki ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. No mozna to tak nazwac ;)) ach niby nie potrzebne ale zawsze sie przyda ;))) hi a tak wogole to poszlam tylko po farbke ;))))) achhhhh zaniedlugo bede miala wiecej kosmetykow jak ciuchow ;)))) buziaczki pa

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zakupy ! Wpadł mi w oko róż Sephora :-)

    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Często ostatnio widuję tą farbkę, z chęcią zobaczę jak się spisuje u Ciebie :)
    A z cieni Kiko mam ochotę na te metaliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na dzien dzisiejszy moge powiedziec ,ze farbka jak i cienie spisuja sie swietnie :)) recenzja za niedlugo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale poszalałaś kochana! Zazdroszczę takich cudeniek :) i czekam oczywiście na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No poszlam po bandzie ;))) ale nooo raz na jakis czas mozna :))) no dobra raz na tydzien ;))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ajjj zazdroszczę! Wszystkiego :P

    OdpowiedzUsuń
  14. ja tez Ci czesto zazdroszcze :))) Wiec jest 1/1 :)) hehehe pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten róż ma naprawdę piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak uwazam :))) po jego testach musze powiedziec ,ze bardzo trwaly ,pieknie pachnie i fajnie moza stopniowac kolor :))) Dziekuje za komentarz pozdrawiam :)

      Usuń

beautcosmetique.blogspot.com