Translate

sobota, 22 lutego 2014

Pogaduszki :)))

Czesc dziewczyny :)) Dzisiejszy poscik bedzie  tak o wszystkim i o niczym.Troszke o mnie i co dzisiaj porabialam :)) Zapraszam do lektury :))))

A wiec dzisiejszy dzien zapowiadal sie wspaniale bo gdy tylko otworzylam oczy zobaczylam piekna pogode za oknem :)):))) Ach jak to cieszy oko i nastroj od razu lepszy ,normalnie mam wtedy tyle energi i pomyslow jak spedzic milo dzien  :))) Ale mysle ,ze kazda z nas tak ma.A wiec po otworzeniu oczu  a troche mi to zajelo poniewaz poszlam puzno wczoraj spac :// Achhh ten bloggggg :))) Tyle ciekawostek mozna sie dowiedziec ,odkryc jakies nowosci kosmetyczne ale kocham to pomimo tego ,ze zajmuje mi to tyle czasu :)) Potem zastanawialismy sie z mezem co.bedziemy robic a ,ze jestem w trakcie poszukiwania toaletki takiej na kosmetyki z pieknym lusterkiem i siedzeniem jak miala krolowa Bona hehehehe to taki zarcik :)) to pojechalismy do Ikeiii.Tak sie cieszylam ale czar prysnal gdy  przekroczylam drzwi Ikei :((( BUUUUUUU )  No bylo tam tyle ludziiiiiiii !!! a ja czegos takiego nie lubie ,odrazu staje sie poddenerwowana ! No ja rozumiem ,ze moze byc duzo osob bo wiadomo jest to sobota wiekszosc z nas ma czas na zakupy tylko w sobote no ale bez przesady czulam sie tam jakbym byla w jakims muzeum :)) Normalnie wycieczki krajoznawcze - jednym slowem Masakra .Wzielam wiec pare rzeczy do kuchni , reczniki i takie tam pierdoly a z toaletka dalam sobie spokoj i doszlismy do wniosku ,ze zamowimy przez internet :))) Tak troche pujdziemy na latwizne no ale od czasu do czasu tak trzeba :)) Potem pojechalismy na obiadek do Tajlandzkiej restauracji a nastepne w kolejce czekaly zakupy spozywcze i do domkuuuu :)))  A wy jak spedzilyscie dzisiejszy dzien ?? Jak wasze nastroje i pogoda u was ??? U mnie wygladalo to tak :)) Ach nie moge sie doczekac ,tych upalnych dni do ktorych czlowiek tak szybko sie przyzwyczaja :)))


Nie wiem czy wam pisalam jestem troszke maniaczka sportu od jakiegos roku :))) Jednak nigdy nie zapomne tego jak nie lubialam chodzic na w/f :)) zalatwialam sobie jakies specjalne zwolnienia ,ze niby jaka to ja schorowana nie bylam :)) Smiac mi sie chce teraz z tego a zarazem strasznie nad tym ubolewam bo jak tego nie moglam lubiec ??? Przeciesz sport to samo zdrowie ! Tak fantastycznie sie czuje po wykonanych cwiczeniach ! I nastepnego dnia rano az chce sie zyc :)) Musze sie wam przyznac ,ze do tego sportu pociagnela mnie Ewa Chodakowska i jestem jej bardzo wdzieczna :)) Teraz juz jestem na takim poziomie ,ze troszke mi sie znudzily treningi z Ewka staly sie takie monotonne ale nie wykluczylam ich calkowicie, dolozylam sobie teraz Mel B i ostatnio jedna z blogerek  Kasia za co jej bardzo dziekuje pokazala fajne filmiki z treningami LAB  na youtoube :)) Swietne treningi ,fajnie widac jakie czesci ciala sa angazowane podczas wykonywanego cwiczenia :)  Zawsze planuje sobie w niedziele treningi na caly tydzien i ile minut bede je wykonywac :)) To taka moja mobilizacja :))) Znacie te ksiazki ? A jak z wasza aktywnoscia ? Lubicie cwiczyc ? A moze ktos chce pocwiczyc ze mna tak wirtualnie ?  :))

        Tutaj moge wam pokazac fotke nie za dobrej jakosci ale jest :)) efekt treningow :))


No to tyle tego :)) Mysle ,ze was nie zanudzilam i , ze spedzilyscie  milo czas na moim blogu :)))) Za niedlugo napisze post co znajduje sie w mojej torebce :))) A moze macie jakies pytania do mnie albo co chcialybyscie sie dowiedziec o mnie ??? To pytajcie smialo:))

Dziekuje za komentarze :) Odwdzieczam sie tym samym :)) Pozdrawiam cieplutko :))) Milego wieczorku :)) Buziaczkiiii

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Oj tak to jest jak pisze sie Posta po nocach ;))) pozdrawiam

      Usuń
  2. No to moja ciezka praca ;))) tez jestem dumna ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję formy !! Ja jestem okropnym leniuchem ;D pewnie dlatego widoczna jest ta oponka na brzuszku ;D hehe no dobra uwielbiam do tego słodycze ! :D I usprawiedliwiam się że moja doba jest za krótka żeby poćwiczyć ! :D W prawdzie tak jest ,bo praca , studia , zajęcia inne ;D Jedyną większą aktywnością fizyczną jest taniec ♥
    To może ja Dorotko poproszę o koooooooopniaka w tyłek i moc motywacji ? :D
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezeli masz ochote to powiedz o ktorej godzinie masz czas i bysmy razem przez skeypa pocwiczyly ;) z druga osoba bedzie Ci latwiej cwiczyc tym bardziej , ze bedziesz widziala , ze ja tez cwicze ;) pozdrawiam cieplo ;)

      Usuń
  4. to zdjęcie jest bardzo motywujące! :) ah wiosna.... dobrze że już jest :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawajcie dziewczyny ;)) sukienki juz czekaja ;)) nie poddawajcie sie ;)) i do pracy ;) to tylko 30 minut dziennie ;)) no dobra ja robie prawie godzine ;) ale to dla zaawansowanych ;) buzki

      Usuń
  5. Ale masz pięknie wyrzeźbione ciałko! Mi też marzy się taka toaletka z wielkim lustrem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cialo to rok mojej ciezkiej pracy ;)) no dobra z przerwami ;) bo swieta bo urlop itd ;)) teraz postawilam troche na nogi , brzucholowi dalam spokoj ;) no a co do toaletki to dalej jestem w poszukiwaniach ;) pozdrawiam Cie serdecznie ;)

      Usuń
  6. Świetna figurka a nogom tez nic nie trzeba są oki ;) Też ćwicze z Ewka i efekty widziałam już po 2 tyg :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na dien dzisiejszy troszke Ewke omijam , poprostu mi sie znudzila i teraz cwicze z Mel B ;) sa to treningi krutkie , ciezkie ale na temat ;)) pozdrawiam buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj kochana szalejesz! Brzuszek przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :))) Zebys ty wiedziala ile litrow potu wylalam :))) Buzki

      Usuń
  9. Piękna figura i te mięsnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no brzuch jest ok ale teraz nogi trzeba wycwiczyc :))

      Usuń
  10. masz niesamowite ciało, zazdroszczę pięknie umięśnionego brzucha, ale zapracowałaś na niego .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj takkk :)) Gdybys wiedziala jak ja nieraz przeklinam te treningi :)))) pozdrawiam

      Usuń

beautcosmetique.blogspot.com