Translate

niedziela, 2 marca 2014

Misz -Masz :)) Pielegnacja twarzy,ciala,wlosow i cos dla noska - perfumy :))))) Zapraszam

Witam wszystkie ponownie :))) Oj dzisiaj mam jakas wene twórcza z tymi postami :))) No dobra mam troche czasu i chcialam wam napisac jeszcze jednego posta o aktualnych kosmetykach jakich teraz uzywam.A beda to jak juz napisalam powyzej kosmetyki do pielegnacji twarzy,ciala,wlosow i moje ulubione perfumy :))) A wiec zaczynamyyyyyyyyyy :))

Tutaj chce wam pokazac dwa olejki,jeden do wlosow to ten po lewej ktory uzywam juz na wysuszone wlosy/nie na mokre ! Pieknie pachnie,nie natłuszcza wlosow a daje im taka fajna satynowa powlokę i wlosy sa po jego uzyciu mieciutkie ,wygladaja bardzo zdrowo i pieknie blyszczaaaaaaa :))) 

Drugi olejek po prawej stronie jest to olejek do ciala.Czesto do niego wracam w okresie jesienno zimowym ale w lecie jest on u mnie nie zastapiony.Przepieknie nawilża skore,jest mila i aksamitna w dotyku a zeby jeszcze dodac mu plusów to ma delikatne drobinki ktore pieknie podkreslaja opalenizne.Sam olejek tez ma lekki brazer w sobie ale bez obaw nie bedziemy wygladac po nim jak salamandry plamiaste i nie będziemy cale w plamach :)) Swietny kosmetyk na lato z calego serca moge polecic.


Nastepnym kosmetykiem jaki uzywam i jestem zadowolona jest to  krem na noc Loreal/ NUTRI GOLD


Bardzo fajnie nawilza,zostawia tłustawa powloke ale mysle ,ze na noc to swietna sprawa poniewaz odżywia skore podczas snu.Bardzo wydajny,gesty ,pieknie pachnie.Mam go juz 3 miesiace i jeszcze jest wieksza polowa a używam w kazdy dzien.


Kolejne beda moje perfumy.


Coz moge o nich powiedziec. Mam je juz okolo roku.Bardzo lubie.Ale musze szczerze powiedziec ze najdluzej trzyma sie Dior,nastepnie Chanel a ostatni jest Lancom.Swieze dziewczece zapachy,ktorymi sie nie dusimy i mozna spokojnie oddychac :))

Nastepne w kolejce sa kosmetyki do pielegnacji twarzy.Jest to moja nowa pielegnacja ponieważ wczesniej uzywalam Vichy ale mnie wysuszał i zmienilam na to co ponizej.Jestem bardzo zadowolona !!!! Moje zmiany na twarzy dzieki  Alpha -h  sa zauważalne golym okiem :)) Drogi produkt ale wiem juz , ze kupie nastepny !!!


Kolejnymi beda maseczki :)))


Maseczka Laino ohhh i ahhhhh.Cudna !!!! Pieknie zmniejszyla mi  pory !!! Wygladza i ujedrnia !!! Kupie nastepna !! A jak bym wiedziala ,ze beda ja wycofywać to bym zrobila zaopatrzenie zeby mi wystarczyla na pare nastepnych lat :))) Kolejne maseczki ktore stoja obok używam sporadycznie ,sa to maseczki z Avonu.Ta srodkowa jest bardzo fajna z algami a obok niej fajny zel myjacy z drobinkami ktory ma za zadanie tez zmniejszac pory . Ja go zostawiam  na pare minut na twarzy a nastepnie zmywam.

Ponizej zele do ktorych zawsze wruce bo swietnie oczyszczaja twarz ,pieknie sie pienia,cudownie pachna i czujemy ,ze twarz po umyciu jest taka swieza.Zel do mycia twarzy z Neutrogeny nie zastapiony !!!!! Polecam go wszystkim ! Kocham ten zel !!!! Ma delikatne drobinki ktore fajnie zluszczaja ,myja twarz i zmywaja makiaz !!! Juz mi sie konczy i kupie napewno ponownie a nawet sie zaopatrze w kilka :))



Jezeli chodzi o moja pielegnacje wlosow to szukam ciagle idealu :)) Narazie to uzywam kosmetykow roznych firm.Jak narazie te spelniaja moje wymagania .Ladnie nawilzaja ,odzywiaja i przepieknie wszystkie pachna.Wlosy sie po nich dobrze rozczesuja i kosmetyki te nie obciazaja mi wlosow.

 
 



Ostatnie w kolejce beda kosmetyki do pielegnacji ciala Nivea :))) Balsamu używam juz od ladnych 3 lat i jest to moj ideal.Bardzo dobrze nawilza,przepieknie sie wchlania,nie zostawia tlustej powloki,skora jest po nalozeniu balsamu delikatna,miekka i przyjemna w dotyku.Jezeli chodzi o zel pod prysznic ktory ma za zadanie myjace ale takze po wyjsciu z wanny jak zapewnia producent  nie musimy nakladac juz balsamu bo skora ma byc juz nawilzona ,miekka i pachnaca,to tu musze powiedziec bla bla bla mydlenie oczu !!!! u mnie ta wersja 2 w 1 sie nie sprawdza  poniewaz i tak musze nalozyc balsam po wyjsciu z wanny bo skora oprocz tego ,ze ladnie pachnie to i tak dalej jest sucha :((( .Potestuje go jeszcze troche moze sie z nim przeprosze :)) A jak nie no to poprostu wiecej go nie kupie .Ale i tak  mysle ,ze  jest to przereklamowany produkt.Za to balsam polecam serdecznie !



No to na tyle :)) Uzywacie ktorys z tych produktow ? A moze ktorys u was sie nie sprawdzil ? jakie jest wasze zdanie na temat kosmetykow pokazanych powyzej ?

Mysle ,ze spedzilyscie milo czas u mnie na blogu :) Jezeli Ci sie podoba tutaj zapraszam do obserwatorow :) Dziekuje za kazdy pozostawiony komentarz.Zostaw po sobie slad a napewno odwiedze i Ciebie :)))

Dobranoc :)))) Buziaczek dla kazdej z osobna :))) Paaaaaaaa

7 komentarzy:

  1. Te perfumy Diora chodzą za mną i chodzą, może też się w końcu skuszę;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham te perfumy z Diora i nawet ostatnio się skusiłam na flakonik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez bardzo lubie i bardzo trwale ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. :-D super post. Chętnie bym wypróbowała tego co tam masz w swojej kosmetyczce :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czego konkretnie kochana ?;)

      Usuń
    2. Ja uwielbiam szampony z loreala :) są poprostu świetne..maski i odżywki też :)Poza tym ostatnio zafascynował mnie gliss kur...

      Usuń
    3. tez slyszalam duzo dobrych opini na temat glis kura i garniera musze zakupic.

      Usuń

beautcosmetique.blogspot.com