Translate

czwartek, 20 marca 2014

L`Oreal, Elseve Arginine Resist x3, Maska z serum wzmacniającym :)))

Witajcie.Dzisiaj chcialam wam pokazac maske do wlosow z firmy Loreal ktora sprawdza sie u mnie swietnie :))) A wiec zapraszam do przeczytania a moze sie wam tez spodoba :))






Jest to intensywna maska z serum wzmacniającym do włosów osłabionych, z tendencją do wypadania, delikatnych, bez sprężystości i gęstości.
Arginina to kluczowy aminokwas o podstawowym znaczeniu dla struktury włókna włosa. Odżywia cebulki i stymuluje aktywność komórek leżących u podstaw procesów tworzenia się łodyg włosów. Bez argininy włosy przestają rosnąć.
Proteina łączy się z włóknem włosa i natychmiast wnika w głąb aby wzmocnić włosy osłabione. 



Na temat tej maski sa podzielone zdania. Jedni mowia ,ze fantastyczna i swietnie sie sprawdza regenerujac i odzywiajac wlosy a inni twierdza ,ze maska ta nadaje sie do kosza i jest to calkowita pomylka.Zastanawiam sie czemu na jedne wlosy maska dziala super a na inne wogole sie nie sprawdza.hmmmmm 


Jezeli chodzi o moja opinie to u mnie maska ta sprawdza sie swietnie i kupuje ja caly czas ! Jak mi sie skonczy opakowanie to odrazu siegam po nowe :))) U mnie jest ona
Niezastąpiona ! Zregenerowala mi bardzo zniszczone włosy i uratowała mnie po kilku zlych wizytach w salonach fryzjerskich gdzie wysuszono mi wlosy ://

Włosy po niej są tak niewiarygodnie miękkie i lśniące. Wygładzone, a jakie miłe w dotyku. 

Dla mnie ma same plusy i nie znalalzlam minusow.
Przepiekny zapach,duza ilosc,bardzo wydajna,efekt widoczny po 1 uzyciu,latwosc w stosowaniu.
Koszt to okolo 25 zl za 300 ml.


Podsumowywujac jestem bardzo zadowlona i polecam kazdej z was ktora  ma przesuszone bez blasku wlosy.

Miala ktoras z was juz stycznosc z ta mska ?? Jak sie u was sprawdzila?

Dzisiaj pokaze wam moje ostatnie nowosci jakie zakupilam :)))



Pozdrawiam was serdecznie :) Dziekuje za kazdy pozostawiony komenatrz :) Jak juz tu jestes to zostaw po sobie slad a ja napewno odwiedze twojego bloga.:))) 

                                                                     Milego dnia :)))

4 komentarze:

  1. Ja kiedys ja probowalam :)bardzo fajna jest i pamietam ze z przyjemnoscia konczylam opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze sie ;) u mnie tez sie sprawdza bardzo dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda na niezwykle wydajną :) czy aby przypadkiem nie przetłuszczała włosów?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie absolutnie ! Przynajmniej ja tego nie zauwazylam u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

beautcosmetique.blogspot.com