Translate

wtorek, 1 kwietnia 2014

Nowosci w mojej kosmetyczne :))) Cena = Jakosc :))

Witajcie :)) Dzisiejszy post bedzie poswiecony nowym kosmetykom jakie zagoscily w mojej kosmetyczce.Jestem bardzo zadowolona z moich nowosci i moge z czystym sumieniem polecic.A moze ktoras z was ma juz jakis produkt ktory ja pokaze ponizej ? Co o nich myslicie ?

Pierwszym kosmetykiem bedzie  :)))

YSL, Touche Eclat (korektor rozświetlający)

 


 Skład: Aqua, Cyclomethicone, Glycerin, Talc, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Dimethicone Copolyol, Magnesium Sulfate, Trideceth-3, Methicone, Methylparaben, Aqualane, [+/- May contain: CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77019 (Mica), CI 77491 CI 77492, CI 77499 (Iron Oxides), CI 19140 (Yellow No5 Aluminum Lake) ] Cena: 180 zł / 2,5 ml

 Jest to rewelacyjny korektor  ktory rozswietla skórę dookola oczu .Lekki jak piorko a jednocześnie bardzo dobrze kryje. Mam odcien nr 1.Jedno opakowanie wystarcza na okolo 5 miesiecy.Bardzo wygodna aplikacja.Lekka konsystencja.Nie ściera sie.Idealnie nadaje sie do konturowania twarzy.Działa natychmiast.A to co mi sie najbardzej podoba to pieknie rozświetla i otwiera spojżenie.


Kolejnym kosmetykiem bedzie :) 
  

 Christian Dior, Diorshow Iconic Overcurl (Tusz pogrubiająco - podkręcający do rzęs).



Nowa maskara marki Dior łączy w sobie ekstremalną objętość i efekt spektakularnego podkręcenia.
Łukowaty kształt szczoteczki zainspirowany został profesjonalnymi narzędziami do stylizacji włosów i zalotkami. Więc ma nam zapewnić natychmiastowe i trwałe podkręcenie i łączy w sobie ekstremalną objętość i efekt spektakularnego podkręcenia.
Specjalna formuła polimerów K, daje ponadwymiarowe podkręcenie,wosk i olejki, ekstremalną objętość,kompleks lipidowy - efekt naprawczy,nektar roślinny/nektar z bawełny - silniejsze i zagęszczone rzęsy,białka soi - rewitalizację i stymulację wzrostu rzęs
  
A teraz pare slow odemnie :)
Jest to jeden z najlepszych tuszy do rzęs jakich używałam w zyciu !!!!!!!!!
Po nałożeniu pierwszej warstwy daje spektakularny efekt - rzęsy pięknie rozdzielone, wydłużone, pogrubione i podkręcone.Dołożenie drugiej warstwy to już efekt wow.Bardzo ładna wyraźna czerń.Tusz się nie rozmazuje, nie kruszy, ani nie opsypuje w ciągu dnia.Nie skleja rzęs, nawet przy kolejnej warstwie.Jest to tusz pogrubiajaco - podkrecajacy ale on rowniez strasznie wydluza rzesy !!!! A to kolejny plus jaki mnie zadowala :))) Naprawde polecam serdecznie :) To jest moj najlepszy tusz i nie szukam juz zastepcy :) 

Mysle ,ze sie wam podobaja :) A moze miala ktoras z was juz te perelki :) Serdecznie dziekuje za komentarze:) Jesli juz tu jestes pozostaw po sobie slad a na pewno odwiedze twojego bloga :))) 



                                                                    Pozdrawiam :)) 




4 komentarze:

  1. Korektor jest najlepszy na świecie, lekki i kryjący, nie uwydatnia zmarszczek i nie wysusza delikatnej skóry pod oczami. Mam kolor 03 ale poluję na nieco jaśniejszy bo lubię mieć zazwyczaj dwa odcienie w swojej kosmetyczce. A tuszu nie miałam okazji testować. Zaciekawiła mnie Twoja opinia :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak korektor najlepszy na swiecie :) Jestem tego samego zdania :)) A tusz do rzes to juz pobija wszystkie inne jakie mialam do tej pory :))) I bardzo sie ciesze ,ze wkoncu nie bede musiala juz szukac mojego idealu :)) A jezeli chodzi o kolor odcienia korektora to mam 02 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Korektor rzeczywiście wydaje się świetny, ale ta cena :< nie na moją kieszeń niestety Kochana, jak na razie muszę wybierać w czymś tańszym zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak cena odstrasza !!! Ale jest bardzo wydajny wiec sie oplaca :)) slyszalam tez ,ze z tanszej wersji sa bardzo dobre korektory z Loreal :))) Tez bede musiala zerknac :))) Tyle ,ze ma bardziej ciezsza,gesta konsystencje i nie wiem jak bedzie sie sprawdzal w te cieple dni ??

      Usuń

beautcosmetique.blogspot.com