Translate

wtorek, 1 kwietnia 2014

YSL, Vernis a Levres Rouge Pur Couture (Pomadka - lakier do ust)

Witajcie Kochane :)) Dzisiaj wena do pisania wiec koniecznie chce wam pokazac moje nowe I Love :))) Juz wiem ,ze musze miec chociaz jeszcze dwa inne kolory z tej serii :)))

YSL, Vernis a Levres Rouge Pur Couture (Pomadka - lakier do ust) :)) Loveeeee







 Levres Rouge Pur Couture jest jak lakier do ust – wyjątkowo trwały, choć bardzo lekki, o intensywnym połysku i głębokim kolorze. Zastosowano w nim system Lifeproof Color Emulsion, oparty na polimerowej technologii, stosowanej w przemyśle cukierniczym do powlekania i nabłyszczania słodyczy. W Vernis a Levres wytrzymały polimer połączono z olejkiem zmiękczającym oraz z olejkiem silikonowym. Do wyboru jest 18 kolorów.
Dzięki nowatorskiej technologii Vernis a Levres Rouge Pur Couture oferuje wyjątkową trwałość. Świeża konsystencja doskonale się rozprowadza, bez rozmazywania i tworzenia smug. Nasycone kolorem usta kuszą nowym połyskiem. Przyjemności towarzyszy nieopisane uczucie komfortu. Innowacyjna formuła idzie w parze z nowatorstwem aplikatora. Płaski kształt umożliwia równomierne nakładanie. Wymodelowana końcówka precyzyjnie obrysowuje kontur ust. Charakterystyczne nachylenie ułatwia usuwanie nadmiaru produktu. Zwięzły splot przyczynia się do lepszego rozprowadzenia koloru. W momencie nałożenia powstaje uczucie delikatnej świeżości. Następnie woda odparowuje umożliwiając migrację silikonowych kropelek na powierzchnię i utworzenie cienkiej, błyszczącej powłoki, nie tłustej i nie klejącej. Nowa jakość połysku spowija usta. 

Pare slow odemnie :)) 

Mam numerek 19.To taki kolor na codzien. Trwalosc powalajaca !!!! az do kilku godzin. Lakier nie zmywa sie z ust przy pierwszym piciu czy jedzieniu, pozostaje baaaardzo dlugo na ustach i w moim przypadku to naprawde sporo, bo okolo 5-6 godzin.
Sciera sie rownomiernie, wiec po dluzszym czasie, gdy ta pierwsza warstwa szminki juz sie starla to usta nadal maja lekki kolorek. Nie wysusza ust i nie podkresla suchych skorek.
Naklada sie wrecz bajecznie !!! Najpierw mamy wrazenie ,ze jest bardzo mokry -wodnisty ale po paru sekundach woda odparowywuje i nie czujemy wogole ,ze mamy blyszczyk na ustach !!! Wygodny aplikator i konsystencja produktu ulatwiaja aplikacje. Odcien mozna dozowac, w zaleznosci od ilosci warstw.Cena adekwantna do jakosci 130 zl / 6 ml.

No to na tyle :) Mysle ,ze milo spedzilyscie czas na moim blogu :) Jesli juz tu jestes pozostaw po sobie slad a na pewno odwiedze i twojego bloga :) Dziekuje za kazdy pozostawiony komentarz :) Milego dnia :) Pozdrawiam 

 

9 komentarzy:

  1. Lubię takie szczere opinie, a błyszczyk świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze sie ,ze sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super są te błyszczyki, mega trwałe i szeroka gama kolorystyczna! spróbuj jeszcze Guerlain Defner bardziej się błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOO JAK SIE BARDZIEJ BLYSZCZY TO MUSI BYC MOJA :)))) Dzieki za pozbawienie mnie pieniedzy z portfela :))) HIHIHIH

      Usuń
  4. Z wyglądu no i z opisu wydaje się być naprawdę fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jest naprawde warty swojej ceny :)) sprawdza sie swietnie :)

      Usuń
  5. Ja lubię matowe wykończenie, bo do błyszczyków mi się zawsze włosy kleją:( czego ja wręcz nienawidzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej pomadki nic sie nie Kleiiiii :)))) Pod tym wzgledem naprawde bardzo ja lubie i polecam :) Mnie tez zawsze to denerwuje !!! A przede wszystkim jak jest wiatr i moje wlosy lepia mi sie do ust !!! Wrrrr Polecam ten blyszczyk !!! Ja kupie jeszcze nie jeden !!!

      Usuń
  6. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

beautcosmetique.blogspot.com