Translate

wtorek, 8 kwietnia 2014

Przesylka z Nowosciami :)))))

Witajcie dziewczyny :) Dzisiaj chcialam podzielic sie z wami informacja ,ze doszla do mnie wyczekiwana przezemnie przesylka :))) Zamowienie zlozylam u Blanka Budzinska i  "Dziekuje jej za to", poniewaz w koncu mam swoja Ukochana !!! Wymazona !!! Szczotke Tangle Teezer ;)))) I pare innych wspanialosci ktore mozecie zobaczyc ponizej :)) Jeszcze raz Dziekuje Blanka Budzinka :))



                                           A wiec do tematu.Zamowilam sobie u Blanki :)))))

 Natura Siberica, Północne mydło - detox do głębokiego oczyszczania twarzy.Efekt jaki Blanka otrzymala po uzywaniu tego mydla mnie oczarowal !!!! :))) I jak tylko zobaczylam to zdjecie u Blanki przed i po to wiedzialam ,ze tez musze miec to cudo :))) Zobaczymy jak sie sprawdzi u mnie :)) Ale mam nadzieje ,ze tak samo cudownie jak u Blanki :))Musze napisac ,ze mydlo pachnie oblednieeee :))




Opis mydla :))) 

Bogate w oleje oraz ekstrakty z syberyjskich jagód i ziół. Jego bazą jest aktywowany węgiel, który dzięki swoim właściwościom absorbującym pozwala pozbyć się zanieczyszczeń z porów skóry.
Aktywowany węgiel otrzymywany jest z ekologicznie czystego surowca - drewna brzozy zwisłej (Betula pendula) poprzez oddziaływanie pary wodnej w wysokiej temperaturze z późniejszym rozdrobnieniem. Wyróżnia się mikroporowatą strukturą i jest zdolny wchłonąć maksymalną ilość zanieczyszczeń.
Olej rokitnika: zmiękcza, tonizuje, odżywia i poprawia elastyczność skóry.
Ekstrakt cytryńca: działa tonizująco, aktywnie stymuluję przemianę materii w komórkach skóry, zapewnia skórze niezawodną ochronę przed negatywnym wpływem warunków zewnętrznych.
Olej syberyjskiego cedru: zawiera witaminę E i witaminę P, które działają zmiękczająco, nawilżają, wzmacniają skórę
i regulują procesy odnowy komórek skóry.
Olej z siemienia lnianego: ma działanie przeciwzapalne i antyseptyczne. Zawarta w nim witamina F zapobiega stanom zapalnym skóry.
Ekstrakt z pączków brzozy karłowatej: skutecznie nawilża skórę, przyczyniając się do jej regeneracji, ma efekt tonizujący, wygładza i odmładza ją, przywraca naturalny kolor i elastyczność, pozostawiając ją miękką i delikatną.
Ekstrakt maliny moroszki: zawiera witaminę C, wielonienasycone kwasy tłuszczowe Omega 3, Omega-6 i antyoksydanty. Skutecznie odbudowuje skórę i chroni ją przed wpływem czynników zewnętrznych.
Ekstrakt borówki brusznicy: pobudza procesy metaboliczne w komórkach skóry, poprawia napięcie i elastyczność, ma działanie przeciwzapalne, przyspiesza gojenie ran.
Olej z pestek maliny sachalińskiej: ma działanie przeciwzapalne i bakteriobójcze.
Zaleca się stosowanie mydła maksimum dwa razy w tygodniu. W opakowaniu załączona gąbka. 

Sklad : Hippophae Rhamnoides Altaica Seed Oil, Pinus Sibirica Seed Oil, Shizandra ,ChinesisFruit 

                         :))))))  " Szotka Tangle Teezer"  :))))

  Na swoim blogu Blanka robila jakis czas temu recenzje o szczotce Tangle :)) O tej szczotce slyszalam same pozytywne opinie  :)) Jednak ciezko jest ja dostac ! Ja bardzo nie lubie zamawiac czegos przez internet ,pare razy paczki do mnie nie doszly :( Tak wiec pozostalo mi wiec tylko pomarzyc o tym cudenku :)) I wtedy Blanka zaproponowala mi ,ze moze tez mi zamowic ta szczotke i przysle mi razem z mydlem :))) Ohhh jaka bylam szczesliwa :) Ani chwili sie nie zastanawialam :)) I w koncu Mam :)))) Kiedy tylko paczka wpadla w moje rece szczotka poszla na pierwszy rzut do wyprubowania !!! Noi co ???? Ja sie zastanawiam czy ta szczotka jest jakas magiczna czy co ale jest CUDOWNAAAAA !!!!! przepieknie rozczesala moje wlosy !!! wlosy po uczesaniu sa miekkie,delikatne,gladkie,przyjemne w dotyku :))) Poprostu swietne :)) Magiczna szczotka jestem bardzo zadowolona !!! Blanka wybrala dla mnie wspanialy kolor :))) 





Dostalam wspaniale probki :)) Dziekuje Blanka :) Maseczka liftingujaca mylse ,ze przypadnie mi do gustu :)) 


 No to na dzisiaj tyle :))) Mysle ,ze milo spedzilyscie czas na moim blogu :) Jesli juz tu jestes zostaw po sobie slad a ja na pewno odwiedze twojego bloga :) Pozdrawiam was serdecznie :) Milego dnia :) 

 

15 komentarzy:

  1. Muszę w końcu kupić normalną szczotkę Tangle Teezer na razie mam kompakt:) Ale też ją kocham:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak to jest nie mozliewe co ona robi z wlosami ! Przy pierwszym uzyciu widac roznice ! Co oznacza , ze pobija wszystkie inne szczotki ;) szczotka ta warta kazdej zlotowki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mydło ciekawie wygląda:) możesz napisać gdzie je kupiłaś????bo z chęcią bym je wypróbowała...szczotkę w sumie też bo słyszałam że świetnie rozczesuje włosy i ich nie ciągnie podczas rozczesywania...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ;) mydlo zakupilam u jednej z blogerek nazywa sie Blanka Budzinska :) pisze powyzej ;) u niej tez mozesz przeczytac o tym mydle :) a szczotka to wogule juz jakies cudoooo ;) widze efekt juz po paru uzyciach ;)

      Usuń
  4. Sama planuje zakupić tą szczotkę, a mydełkiem mnie bardzo zaciekawiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczotka wspaniala :)) Juz zakupilam druga do torebki :))) a mydlo jest obledne :))

      Usuń
  5. Szczotka to poprostu jakas magia ;) sprawdza sie swietnie ;))) a mydłem jestem oczarowana ;) recenzja pojawi sie za niedługo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj i mi się marzy ta szczoteczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zastanawiaj sie ta szczotka to jakas magia :))

      Usuń
  7. To mydło wygląda naprawdę interesująco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mydelko jest swietne za pare dni pojawi sie recenzja !!!

      Usuń
  8. Myślałam kiedyś o tej szczotce, ale jak mówisz - ciężko ją dostać. Cena też jest dość wysoka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczotka jest tak boska ,ze zakupilam juz druga do torebki :)))) Naprawde warta kazdej zlotowki :))

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. hiii :)) No wiem ,wiem zaniedbalam go :)) Ale studia mnie pochlaniaja- jeszcze w obcym jezyku :))) masakra :)) OK nadrobie :))

      Usuń

beautcosmetique.blogspot.com